Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

ΔΙΑΣΗΜΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΟΓΙΑ ΝΟ'2

-Μόνο πάνω από το πτώμα μου!
 
-Μπα; Και τι σκοπεύεις να κάνεις με αυτό το ρόπαλο;


-Γιατρέ, είναι εύκολη η εγχείριση;


-Αυτή η ρόδα είναι δική μας;


-Τι κάνει αυτό το κουμπί; 


-Γιατί, τι θα μου κάνεις, δηλαδή;;


-Έχω ένα κακό προαίσθημα!


-Μην ανησυχείς! Το έχω ξανακάνει!


-Μη φοβάσαι! Δεν πέφτω!


-Εγώ αντέχω τα πάντα!


-Η πιθανότητα να συμβεί αυτό που λες, είναι μία στο εκατομμύριο!


-Και τι τρώτε εσείς, εδώ στη ζούγκλα;


-Δεν υπάρχουν αρκούδες εδώ!


-Πάω σπίτι, γιατί θα με σκοτώσει ο πατέρας μου! 


-Μη φοβάσαι, δεν είναι γεμάτο!


-Σε ένα λεπτό θα το έχω φτιάξει!


-Ουπς!


-Αρχίζει να βρέχει! Πάμε κάτω από εκείνο το δέντρο! 


-Ποιο καλώδιο θες να κόψω;


-Ας ζητήσουμε οδηγίες από εκείνους τους στρατιώτες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου