Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

πως να ξεχωριζεις τους αληθινους φιλους απο τα φιδια

ολοι μας καποια στιγμη αναρωτηθηκαμε ποσους απο τους φιλους μας μπορουμε να εμπιστευτουμε. Ολοι εχουμε κανει την ερωτηση: πως μπορω να ξεχωρησω τους αληθινους φιλους απο τα "φιδια" ;
τα πραγματα σε αυτη την περιπτωση ειναι δυσκολα αλλα επειδη εχω καταλαβει μερικα πραγματα θα δωσω μερικες συμβουλες και ελπιζω να βοηθησουν.

*ΔΕΣ ΠΩΣ ΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
το μεγαλυτερο λαθος που κανουμε ειναι οτι δεν δινουμε σημασια σε ασχημες συμπεριφορες προς αλλους. Ποσες φορες η φιλη σου φερεται ασχημα σε αλλους και μιλαει ασχημα πισω απο την πλατη καποιας αλλης χωρις λογο; δεν δινεις σημασια επειδη δεν σε ενδιαφερει αλλα σκεψου: αφου χωρις λογο φερεται ασχημα σε αλλους αν τσακωθειτε τι θα γινει;
*ΔΩΣΕ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
ραντεβου που ειχατε δωσει για καφε και την τελευταια στιγμη τα ακυρωσε επειδη ηρθαν κατι φιλες της, κατι που σου ειχε υποσχεθει και το ξεχασε, κατι σημαντικο που αργησε πολυ να σου πει. Η εμπιστοσυνη και το να μπορεις να βασιστεις σε καποιον ειναι πολυ σημαντικοι παραγοντες σε μια φιλια γι'αυτο δωσε βαση.
*ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΣΟΥ
αν δεις τη φιλη σου να φαιρεται φιλικα σε καποιον μπροστα του η ακομα να ειναι και φιλοι( τελοσπαντων) και οταν ειναι με σενα και με αλλους να τον σχολιαζει τοτε μαλλον πρεπει να ψαξεις καλυτερα για φιλους γιατι αφου το κανει σε αλλους φιλους της τι την εμποδισει να το κανει και σε σενα;
*ΑΚΟΥ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ
ενταξει δεν ειπαμε να παρεις τους δρομους και να ρωτας για τη φιλη σου αλλα μιλα με αλλους φιλους σου που δεν ειναι και δικοι της φιλοι και ρωτα τους τι πιστευουν γι'αυτην.
*ΑΝ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΦΙΛΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕ ΜΑΖΙ ΤΗΣ
κανενας δεν αξιζει να τον εγκαταλειπουν χωρις εξηγησεις. Ακομα κι αυτη. Μιληστε και εξηγησε της ποιες συμπεριφορες της σε ενοχλησαν. Δεν θα κοψεις καθε επαφη αλλα πια θα ξερεις και δεν θα της εμπιστευεσαι τα παντα.

37 σχόλια:

  1. εγω εχω μια φιλη φιδι!μου φαιρετα ασχημα και με λεει ανεδεστατη και με βριζει!φερεται ασχημα και βριζει κι ολας κι αλλες φιλες πισω απο την πλατη τους!μου εχουν πει πολλα ασχημα πραγματα για εκεινη και τα πιστευω γιατι τα εχει κανει και σε εμενα!με βοηθησατε πολυ,ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που βοηθησα! Την εχω πατησει κι εγω πολλες φορες.... Αν προσεχεις αυτες τις μικρες λεπτομερειες στον χαραχτηρα θα καταλαβαινεις ποιος ειναι αληθινος φιλος κ ποιος οχι

      Διαγραφή
    2. στειλε τη στον διαολο τη τιποτενια κομπλεξικια.οπως εκανα κι εγω σε μια και καθε μερα ειμαι πιο ευδιαθετη.εκει εξω υπαρχουν τοσοι ανθρωποι αξιολογοι που περιμενουν να τους δωσεις μια ευκαιρια γιατι να χαραμηζεσαι και να χαλιεσαι με ενα μηδενικο.

      Διαγραφή
  2. εμενα η <> μου λεει ψεματα για πραγματα που εχει κανει αυτη και λεει οτι τα εχω κανει εγω!!!! Οκ αυτο το προσπερναμε αλλα σημερα ειδα ενα χαρτακι που με ελεγε αρχιδο και με εβριζε !!! Σε ολους το κανει αυτο ! Τι να κανω για να αποκακρυνω τους παντες απο διπλα της Κινδυνευουν !!!
    Με λενε Φαιη ειμαι 13 και θελω να με βοηθησεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχως δεν μπορεις να απομακρυνεις τους αλλους απο αυτη,γιατι εαν προσπαθησεις να τους το πεις μπορει να σε κατηγορησουν....εξαρταται τι χαρακτηρες ειναι.
      Παρολα αυτα μπορεις εσυ να απομαλρυνθεις απο αυτη.Απλα μην της δινεις σημασια κ κανε παρεα με σωστα ατομα.κανε σαν να μην υπαρχει.Ξεγραψε την για παντα.Κι αν γυρισει,εγω σ λεω να την συγχωρεσεις υποτιθεται αλλα να μην την ξαναεμπιστευτεις!

      Διαγραφή
    2. ομοιοπαθης.εμενα ελεγε στη μανα μου η παλιοβρωμα οτι της φορτωνομαι κι οτι το παιζω πλουσια ενω εκεινη με εχει ζαλισει στα μυνηματα ποτε θα συναντηθουμε.ΤΑ ΕΧΩ ΟΛΑ τα μυνηματα της.εγω δεν της απανταω.δεν αχολουμαι με σκουπιδια.μια παλιοχασικλου ειναι.

      Διαγραφή
    3. και ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΠΟΤΕ δεν το παιξα πλουσια.αλλα οσοι τη γνωριζουν ξερουν οτι ειναι ψευτρα.

      Διαγραφή
  3. γουστάρω ένα αγορι εδώ και 5 μηνες και το ηξερε η κολλητουλα μ..... και κάθε φορα με τη πρωτη ευκαιρια του τη πεφτει ενώ σε εμενα λεει πως της είναι αδιάφορος τι να κανω; και αν το καταφερει;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω θα σ προτεινα να ξεκοψεις απο αυτη.προσπαθει να τομωσει το ηθηκο της με το να σε μειωνει.Μπορει μεσα της να εχχει καταλαβει οτι το αγορι αυτο δεν τη γουσταρει και γι αυτο θελει να σε βγαλει απο το περιθωριο γτ ζηλευει.
      Οσο για το αγορι αυτο...μν ανυσηχεις ...μπορει να ντρεπεται κ να μν μπορει να σ μιλησει.εγω σου λεω να κανεις μια προσπαθεια κ να γινεται φιλοι για αρχη ,αν δειξει ενδιαφερων ..καλος.αν οχι...υπαρχουμ κι αλλου πορτοκαλιες.εν το μεταξυ αυτη θα εχει σκασει απο τη ζηλεια της!😁

      Διαγραφή
  4. Η δηθεν φιλη μου, κανει παρεα με όλα τα παιδια του σχολειου προσπαθώντας να γινει φειμους και σνομπ και με απομακρυνει με το τροπο της από ολουςςςςςς! θελω βοηθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δειξε της οτι κ εσυ εισαι popular και μν της δινει σημασια! Δεν θελει 1? Δεν θελεις 10! Να εισαι φιλικη με τους αλλους και μπορει να βρεις μια πραγματικη φιλη.Και κατι τελευταιο....μην στηριζεσαι μονο απο μια παρεα και καλο θα ειναι να μαθεις τον αλλο προτου τον εμπιστευτεις.
      Παιξε στο παιχνιδι της...

      Διαγραφή
  5. Εγω απο την αλλη εχω μια υποτιθεμενη παρεα απο ψευτικες φιλες οι οποιες εχουν και αρχηγο !
    Με νευριαζουν τοσο πολυ ! Εαν δεν θελει η "αρχιγος" να παει βολτα ,καμια δεν το κανει,δεν νοιαζονται για τα προβληματα μ κλπ
    Ολες τους εχουν γινει πολυ ψωναρες.Αν μπορουσα δεν θα τις εκανα παρεα ....αλλα δεν εχω αλλη επιλογη.Ωρες ωρες με νευριαζουν με τη συμπεριφορα τους.Νιωθω οτι δεν ανηκω στην ομαδα τους.....τι να κανω?


    Κοριτσι 13 χρονων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. οχι οχι! μην το επιτρεπεις αυτο! να εισαι εσυ η αρχηγος και κυριαρχη του εαυτου σου! φυγε απο την ομαδα τους θα βρεις ανθρωπους αληθινους και στο ευχομαι!

      Διαγραφή
  6. Τις απαντησεις τις εχω δωσει εγω (κοριτσι 13 χρονων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σας
    λοιπον ειμαι και γω ενα "θυμα" απο φιλες φιδια
    Απο το δημοτικο γενικα δεν ειχα και τις καλητερες φιλες με εκαναν πολλες φορες να αισθανθω ασχημα.τελος παντων βρηκα μια φιλη την οποια την θωροσα κολλητη μου και πραγματι ηταν μεχρι το δημοτικο.Μολις πηγαμε γυμνασιο ολα αλλαξαν στην μεση μπηκε μια αλλη κοπελα (τεραστια ψωναρα) οταν την γνωρισαμε εγω και η κολλητη μ ειπαμε να την εχουμε και αυτην φιλη αλλα να μην την αφησουμε να μπειαναμεσα μας.Κι ομως αυτο εγινε με προδοσε και τωρα πλεων 3 γυμν. Μου κανουν την ζωη δυσκολη μιλανε πθσοπλατα μου και ας ειμαι κι γω μπροστα νομιζουν πως ειμαιχαζη και δεν καταλαβαινω.προσπαθησα πολλες φορες να τις μιλησω να τις πω ποσο την αγαπω και οτι την θεωρω αδερφη μου και για καποιο διαστημα ομιλογω πως αλλαξε και μου ειπε πως καταλαβε το λαθος της και θα ξαναγινουμε κολλητες αλλα αυτα ηταν απλα λογι του αερα με ξαναπαρατησε και απλα με εχουν στην ομαδα τους μονο για συμφαιρον προσπαθησα να μην σταιναχωριεμαι αλλα αυτο που κανουν ειναι ανυποφορο
    Συγνωμη λιγο για το λεξιλογιο μου
    Τι να κανω πλιζζ πειτε μου ;;
    Βεβαια να σας πω οτι της εχω δωσει τοσες μα τοσες ευκαιριες στεναχωριεμαι πολυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρες και άλλες φίλες. Μην επικεντρώνεσαι σε αυτές. Εξάλλου οι παρέες αλλάζουν με τον καιρό και ίσως αυτές οι δύο να ταίριαξαν... Να είσαι φιλική. Υπάρχουν και άλλα κορίτσια που μπορούν να γίνουν καλές σου φίλες. Μην στεναχωριέσαι για αυτές τις δύο που αποσο λες προσπαθησες αλλά δεν τα κατάφερες. Μπορεί να μην το κάνει επίτηδες. Νομίζεις οτι θέλει να σε στεναχωρήσει? Όχι! Σαγαπαει απλώς ίσως αυτή η άλλη να μην ειναι τοσο ξινή όσο την έχεις εσύ στο μυαλό σου. Να μην τα πολυλογώ. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να είσαι φιλική και έτσι θα βρείς παρέες και φίλες που μπορεί να ταιριάξετε πολύ περισσότρο.. δεν δεν σου λέω να απομακρυνθείς απο την φίλη σου. Απλώς μην στεναχωριέσαι τόσο για αυτήν.δεν αξίζει..

      Διαγραφή
  8. Και εγώ έχω μια φιλη φίδι όλο και καλά κανει οτι δεν μπορεί να ερθει στις βόλτες κραζει αλλους και όταν το εμεαθαν τα παιδιά κατηγορισε εμένα......Τσακωθηκαμε τώρα δεν μιλάμε και πήρε όλα τα παιδιά με το μέρος της !!!!!έχω μείνει τελείως μονη τώρα εγώ και καλ αδιάφορο και κάνω την χαρούμενη αλλά δεν είμαι .... Αυτό το κορίτσι πρεπει να έχει ψυχολογικά θέλει να είναι το επίκεντρο και δεν αφήνει ποτε κανένα να μιλήσει και εκτός απο αυτό λέει και συνεχεια τα ίδια πραγματα και είναι και ψέματα για να κανει εντύπωση τι να κάνω είναι μονη σκευφτοαμι να αλλάξω σχολείο αλλά τώρα θέλω να την εκδικηθώ αλλά τι εκδικη ?????? Τι να κάνω ???? Βοήθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το μονο που μπορεις να κανεις ειναι υπομονη οπως και γω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η κολλητή μου μου έχει δημιουργήσει μία πολύ άσχημη εικόνα. Κάποιοι συμμαθητές μου μου λενε πως είναι πολύ δυπροσωπη και αυτό το έχω καταλάβει. Κάνει παρέα σχεδόν με όλα τα παιδιά της ταξης μου και συνέχεια τα καλοπιανει και μόλις είμαστε οι δυο μας αρχίζει να τα βρίζει. Μέχρι και το άτομο που κάνει παρέα απο τα 2 της. Κάποιες φορές σκέφτομαι τι να λέει πίσω από την πλάτη μου. Ρώτησα διακρητηκα καποια άτομα τι λέει για εμένα και μου είπαν κάτι πράγματα που ειλικρινά έχασε την εμπιστοσύνη μου. Οταν μαλωναμε έκανε τα μπάντα για να με στεναχωρισει και όταν μάλωνε αυτη με άλλους προσπαθουσε να με κανει να φταιω εγώ!!!
    Το ποιο σπαστικό είναι: οταν κάνω παρεα με καποιον ή μιλησω με καποιον θα ζηλέψει, θα νευριασει και θα αρχίσει να λεει άσχημα λόγια για εκεινο το ατομο και ''πρέπει να διαλέξεις ή εμένα ή αυτη". Αυτό έχει γίνει 6 φορές και τις 6 την συνχωρεσα. Ειλικρινά θέλω να σταματήσω να κάνω παρεα με αυτην μα συνέχεια η καλή μου καρδιά και το να μην θελω να πληγωσω καποιον με σταματαει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σηκω και φυγε η μονη λυση! τα ιδια ειμαι ..αγαπαω και δεν μπορω να πληγωσω ..αλλα μαθε να αγαπας πρωτα τον εαυτο σου ..ας ξεκινησουμε απο αυτο το βημα ;) καντην να σε <>

      Διαγραφή
  11. Κι εγώ έχω δύο "κολλητές". Αυτές είχαν ξεκινήσει να κάνουν παρέα αρχικά και στη συνέχεια, δεθήκαμε και οι τρεις μαζί. Ωστόσο, όσο περισσότερο κάναμε παρέα, παρατήρησα ότι η μια κολλητή μου είχε άλλη συμπεριφορά από αυτή που πίστευα. Είναι σωστό και αληθινό να σχολιάζεις μια πολύ καλή σου φίλη επειδή δεν εγκρίνεις κάποιες συμπεριφορές και επιλογές της και μετά, μπροστά της να είναι όλο γλύκα; Επίσης, είναι ωραίο να λες σε μια φίλη σου ότι "εγώ σε θεωρώ κολλητή μου" και μετά να λες "είχα πει εγώ ποτέ κάτι τέτοιο;" Πώς μπορώ να είμαι σίγουρη ότι δε γίνεται και με εμένα το ίδιο και ότι η φιλία μας ήταν γι' αυτήν ένας μόνο ενθουσιασμός; Έτσι, κι εγώ αντί να κάτσω να της τα πω ευθέως, πέρασε ο καιρός και άρχισα να ξεσπάω σε άσχετες στιγμές γιατί τόσον καιρό δε μιλούσα. Μεγάλο λάθος από την πλευρά μου! Το μόνο που κατάφερα είναι να απομακρυνθεί και η άλλη μου κολλητή γιατί κουράστηκε από αυτά τα ξεσπάσματα. Αυτό το δέχομαι και έχω παραδεχτεί το λάθος μου αλλά μου μίλησαν και οι δύο με άσχημο τρόπο του τύπου "εσύ είσαι το πρόβλημα" και "δε θα σκάσω αν σταματήσουμε να μιλάμε". Οκ, έκανα λάθος αλλά αξίζω τέτοια συμπεριφορά; Είμαι μπερδεμένη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παδια και εγω εχω εναν τετοιο φιλο... Τον ξερω 4-5 χρονια και φετος ( 1η Λυκειου ) καθομαστε στο ιδιο θρανιο αφου μου το ζητησε στην αρχη της χρονιας !!! Μου φαινονταν καπως περιεργος τον τελευταιο καιρο, σαν να με ειρωνευοταν. Μεχρι που επιβαιβαιωθηκα ! Να μην τα πολυλογω εμαθα πως ελεγε πισω απο την πλατη μ οτι ειμαι φυτουκλας και δεν κανω καθολου κοπανες και τετοια ! Πραγματι ειμαι ο καλυτερος μαθητης της ταξης μου αλλα προσπαθω να ειμαι φιλικος και να βοηθω τους συμμαθητες μου. Προσπαθω πραγματικα να ειμαι μεσα σε ολα και δεν μου αρεσει να παινευομαι ... αληθεια !!! Οσο για τις κοπανες, προχθες γραφαμε εκθεση και οι αλλοι δεν ειχαν διαβασει. Μου ειπαν λοιπον να φυγουμε !!! Εγω αρχικα εφερα αντιρηση αλλα τελικα μονο και μονο για αυτους εφυγα ... Δεν ξερω τι να κανω με αυτον !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πειτε μου πλιζζζ

      Διαγραφή
    2. Υπαρχουν δυο δυνατοτητες:
      1)Οι λεξεις και οι πραξεις παραφραζονται. Ισως καλυτερα να του μιλουσες στα ισα και να ρωτησεις τι τον ωθησε να μιλησει για σενα πισω απο την πλατη σου.
      2)Αγνοησε τον και συνεχισε να κανεις παρεα με τους υπολοιπους φιλους σου. Αν οπως λες δεν εισαι το "φυτουκλακη" που διαδιδει οτι εισαι λογικα οι αλλοι το ξερουν. Και το να διαβαζεις δεν ειναι κακο, ουτε το να εισαι ο καλυτερος μαθητης. Εφοσον το κανεις για τον εαυτο σου και οχι για τους αλλους εχεις καθε δικαιωμα να διαχειριζεσαι το διαβασμα σου οπως νιωθεις εσυ οτι θα σε βοηθησει καλυτερα.
      Ατυπα, οι ομαδικες κοπανες εχουν πλακα και ολοι τις καναμε! Βεβαια χωρις να γινονται συνηθεια, γιατι κριμα και ο καθηγητης μετα...

      Διαγραφή
  13. Εχω κι εγω μια τετοια φιλη! Δε βγαινει μαζι μου και προτιμαει τη Σασα και με καθε ευκαιρια με λεει "κραγιολα". Και να σκεφτεις οτι ειχαμε κοινο φεισμπουκ :(
    Αν ειχαμε ολες μια φιλη σαν εσενα θα ηταν πιο καλα τα πραγματα. Δεν ξερω τι εζησες, αλλα ευχαριστουμε που μας βοηθησες ολους τοσο πολυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. γεια σας.. εγω σαν μαθητρια 3ης γυμμνασιου εχω μια παρεα που μεγαλωνει πολυ σιγα εχουν μπει γιατα καλα στον κοσμο του υπολογιστη διασθμων σειρων ταινιων και τετοια και μια αλλη παρεα που απλα ειναι διπροσωπη και με θυμουντε οποτε δνε εχουν τη να κανουν..αλλα πανε σταθερα για την ηλικια τους. Εχω απογοητευτει πολλες φορες λογω εκμεταλευσης. το μυαλο μου κοβει και δεν ειμαι παθητικος μιλαω συμμετεχω και αρκετα μαλιστα το θεμα ειναι οτι τα λεω σωστα κ μετα υοθετουν τα λογια μου .μου ειναι δυσκολο να κανω παρεες συχαινομαι την κοινωνικοποιηση ειδικα τωρα που μπορω να δω κατω απο τις μασκες που φωρανε μερικοι συγκεκριμενα μερικες .ανοιγω τα ματια σε καπιους δινω τα παντα χρονο αγαπη κατανοηση αλλα δεν παιρνω τιποτα. διαλεγω ατομα π πραγματικα αξιζουν και κανω σωστες επιλογες γτ κανεις ως τωρα δεν με εχει πληγωσει σε τοσο υψηλο βαθμο απλα παντα υπαρχει ενα μειωνεκτιμα κατι που εχουν ολοι και εγω πολλα περισσοτερα .μου ειναι δυσκολο γτ ειμαι διαοφρετικη δεν εχω ιδιες συνηθεις ουτε εχω βρει ακομα καποιους με τοις ιδιες προτιμισεις χομπι σαν λατρης περιπετειας και κατα του θαψιματος και του κανω κατι για να αρεσω σε καποιον μονο κ μονο νιωθω απογοητευμενη το εχω συζητησει μου εχουν πει δεν φταιω αλλα νιωθω τοσο λαθος ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω την περασα αυτη τη φαση ... Ειναι πολυ δυσκολο και σε καταλαβαινω απολυτα !!! Το θεμα ειναι οτι δεν πρεπει να τα παρατησεις ουτε να αλλαξεις επειδη, οπως καταλαβα, δεν αρεσεις σε καποια ατομα ... ο κοσμος που ζουμε σημερα μεταξυ τοσων δυσκολιων ειναι ταυτοχρονα και ομορφος γιατι ολοι δεν ημασταν ιδιοι !!! Για φαντασου τι θα γινονταν αν ολοι μας ειχαμε τα ιδια ενδιαφεροντα, τα ιδια συμφεροντα, τις ιδιες αναγκεςςς... Πρπει ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ... Αυτη η παγκοσμιοποιηση μας εφαγεε ... Αργα ή γρηγορα καποιοι απο τους γυρους σου θα καταλαβουν τι εισαι και τοτε θα εισαι περηφανη που καταφερες απο την μια να εισαι ο εαυτος σου και απο την αλλη να εισαι αποδεκτη απο την παρεα σου ... Μεχρι τοτε υπομονη και μην δινεις δικαιωματα ! Να φερεσαι ευγενικα και ομορφα στους γυρω ... ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ ...Ελπιζω να βοηθησααα

      Διαγραφή
    2. Εχω καποιες φιλες,ειμαστε ολες μια παρεα. Συνεχεια ομως χωριζομαστε κ σχηματιζονται μικρες ομαδες. Δν μ αρεσει αυτο. Εντωμεταξυ,πολλες φορες με κοροιδευουν για το βαρος μ. Το ξερω οτι το κανουν για πλακα ομως εμενε δν μ αρεσει αυτο κ με προσβαλει. Επιπλεον, μερικες με κοριδευουν κ πισω απ την πλατη μ κ αν δν τυχει να το μαθω απο καποιον αλλο,δν θα το μαθω ποτε. Εκεινες θεωρουν οτι αφου ειμαστε κολλητες,τα λογια τους δν με προσβαλουν αοφυ ειναι για πλακα. Εμενα ομως με στενοχωρουν. Επιπλεον,μια μερα εθχαν μαζευτει ολες σε ενα σπιτι κ περναγανε καλα κ εμενα(π μενω κ πολυ κοντα τους)δν μ ειπαν να ερθω κ καθομουν μονη μ στο σπιτι μ.

      Διαγραφή
  15. Σε Ευχαριστώ πολύ!Έχω τρεις "κολλητές" που τελικά δεν ειναι ούτε καν φίλες μου και εγώ τόσο καιρό έδινα σημασία σε αυτές και όχι σε μια άλλη κοπέλα που ήταν πραγματική μου φίλη και τώρα αυτή δεν μου δινει σημασία(η πραγματική μ φιλη) και καλά κάνει γιατί την παράτησα για να πάω με τις ψεύτικες......και τώρα έτσι όπως τα έκανα καλά να πάθω...τέλος πάντων ευχαριστώ που μου άνοιξες τα μάτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παιδια εχω και γω ενα προβλημα και οσοι με βοηθησουν αληθεια ευχαριστω πολυ..χθες μιλαγα με μια κολλητη μου και ξαφνικα αρχισε να μιλαει περιεργα..την ρωταγα τι εχει και τι εχει κ δν μ λεγε..μ λεγε μονο ή τιποτα η μην το ψαχνεις τι εκανες και τι οχι μιλαμε αυριο..και μετα απο λιγο εχεις κατι να μ πεις μ λεει και δεν εχω πει ποτε κατι κακο γι αυτην σε κανεναν..αλλα κ παλι δεν μ λεει τι εγινε..πως μπορω να το αντιμετωπισω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πες την ! εχεις προβλημα μαζι μου ? να μου το πεις..αμα εχεις πρβλημα πες το μου ρε καταμουτρα αμα δεν εχεις ομως κοψε αυτο το υφοςμην τα παρω αγρια μαζι σου!

      Διαγραφή
  17. Εγώ έχω μία φίλη - φίδι. Στην αρχή με έκανε πολύ παρέα, αλλά από φέτος με έχει στη μπούκα και κάνει παρέα με μία άλλη που ταιριάζουν γάντι γιατί είναι και οι 2 σπαστικές! Αλλά μόλις τσακωθεί με αυτή έρχεται πάλι σε μένα μέχρι να τα ξαναβρούν. Μια φορά, την είχα ακούσει να κουτσομπολεύει για μένα. Μια μέρα, είχαν κάνει σχέδιο, να κάνουν δήθεν ότι τσακώθηκαν για να τη δεχτώ πάλι πίσω και να με προδώσει. Αλλά δεν είμαι χαζή και δε δέχτηκα. Όλο μου μιλάει άσχημα. Τι να κάνω;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απλα παρατα την. Και εγω σε παρομοια θεση βρησκομαι με την διη σου ακομα και αν τα εχετε βρει τωρα εγω σου λεω να μην την πολυεμπιστευεσαι

      Διαγραφή
    2. φυγε αμεσως! αυτη δεν ειναι φιλια και το εχεις καταλαβει...ε πες και κατι να τους την μπεις λιγακι στην μουρη και να φυγουν κλαμενες και οι δυο...η με το στομα ραμμενο..

      Διαγραφή
  18. ειναι μια κοπελα γνωριζει μια αλλη κοπελα γινονται καλυτερες φιλες ..ειναι και μια διθεν απλη φιλη της παρεας η οποια χωνεται και προσπαθει πετοντας σποντες αναφεροντας το ονομα μιας δευτερης κολλητης απο το ενα κοριτσι ωστε να χαλασει αυτη την ομορφη φιλια ..που καποτε ηταν φιλη με την μια απο τις δυο κοπελες και εστινε την τοτε φιλη της οταν κανονιζανε να βγουνε και υστερα εβγαινε εξω με αλλη παρεα...βριζει αλλα ατομα για λαθη που εκαναν μπροστα της ...την αλλη την κοπελα την πειραζει '' φιλικα'' τα μαλλια η την τσιμπαει για πλακα
    (που μονο για πλακα δεν φαινεται εφοσον ειναι κατι που δεν δημιουργει στο ιδιο το ατομο που δεχεται το πειραγμα γελιο ) λεει ασχημα πραγματα για την τοτε φιλη της στην καινουρια κολλητη της πρωην φιλης ...και ειναι και η δευτερη κολλητη απο την μια κοπελα η οποια δεν φαινεται να κανει κατι υπουλο εφοσον η ιδια συνενοηται με την αλλη και της λεει τι να κανει και να χωνεατι ...αυτες οι δυο τι ειναι?? οχιες? διαβολοι? και οι δυο στο κολπο για να χαλασουν την φιλια μας ...πως εγω να τις χαρακτηρισω ..δεν πειραζει αμα δεν καταλαβε κανεις αλλα με νοιαζει να καταλαβω αν μονο εγω πιστευω οτι και οι δυο ειναι οχιες η οχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το όνομά μου είναι Leonidas Nefeli, παντρεύτηκε για πάνω από 6 χρόνια και ήταν τρομερό γιατί ο σύζυγός μου πραγματικά εξαπάτησε για μένα και έψαχνε για διαζύγιο, καταρρίψαμε πριν από ένα χρόνο και επέστρεψα μετά από τόσους λόγους για ωραία αγάπη δώρα. Αγαπώ τον σύζυγό μου τόσο πολύ που δεν υπάρχει ώρα της ημέρας, όταν δεν σκέφτομαι γι 'αυτόν, είναι ένας κόσμος για μένα, τον εκτιμώ με τον ίδιο τρόπο. να μην μπορώ να κάνω τίποτα για να τον βλάψω ή να τον κάνει να αισθάνεται λυπημένος. Βρήκα ένα ιστολόγιο στο blog Μια μαρτυρία που ονομάζεται "Osawe jennifer" στο Διαδίκτυο, πώς αποκατέστησε την μεγάλη καταπιεσμένη μεγάλη ιέρεια του ναού της προίκας, τον πρώην σύζυγό της στο σπίτι μετά από 3 ημέρες αγάπης. Έχω διαβάσει τόσα πολλά διαφορετικά μετα-σχόλια σχετικά με τις αμηχανίες Οι μεγάλες δυνάμεις βοήθησαν τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα από την απόσταση, έφεραν πρώην αγάπη και βοήθησαν στην επίλυση του διαζυγίου και οι ξεχωριστοί λογαριασμοί επέστρεψαν από αγάπη και δημιούργησαν ευτυχισμένους ανθρώπους στη σχέση. Πρέπει να είμαι 100% σίγουρος, οπότε προσπάθησα και έστειλε ένα μήνυμα επικοινωνίας στο doctorosagiede75@gmail.com ή whatsapp +2349014523836 και απάντησε αμέσως και του είπα την ιστορία μου και μου έδωσε μόνο 2 ημέρες για να ρίξει ένα ξόρκι τη νύχτα ήταν πίσω και ικέτευσε για συγχώρεση, πόσο υπέροχο και αξιόπιστο ήταν το έργο του. Εάν κάποιος έχει παρόμοια προβλήματα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί του στο e-mail του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή