Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Αποφασισα κι εγω η φτωχια να φτιαξω ενα μπλογκ.. Και κατηντησα μοναχη μου να λεω τον πονο μου στα ψαρια... Και δηλαδη τι περισσοτερο εχουν οι αλλοι μπλογκερς απο μενα πειτε μου.....
-εμπειρια; ✔
-γνωριμιες;  ✔
-ενδιαφεροντα θεματα; ✔
-ΣΚΑΤΑ? :-@  ✔
Νευριασα παλι...
Δεν ζηταω η καψερη καμια λαοθαλασσα... 5-6 ατομα ζηταω να μην καθομαι σαν τον μ***κα (μπιιιιπ) μπροστα απο ενα υπολογιστη να μονολογω..
Εχω και ανοιχτο το facebook.. Μου τα πρηζουνε κατι πεφτουλες.. Τωρα θα μου πεις, αφου στα πρηζουνε γιατι δεν τους σβηνεις; Γιατι, αγαπητε μου ανυπαρκτε αναγνωστη ειναι γνωστοι.... Και αμα τους σβησω θα ξεσπασει βεντετα... Και επειδη για γκρινιες και μαλακιες δεν εχω ορεξη, απλα τους αγνοω....
Τελοσπαντων στο θεμα μας.. Ελεγα λοιπον πως δεν καταλαβαινω πως τα αλλα μπλογκ μαζεψανε τοσο κοσμο.....ΤΙ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ??



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου